12.00 peppar inför ikväll

Då var JULDAGEN kommen.
Den stora festardagen.
Jag jobbade ju förra året så det blev en "billig" tillställning för min del.
Är dock inte så pepp på det,
just nu men det ska vi nog kunna ändra på.

♦ Starta lite skön musik,
♦ Hoppas på att det ska sluta regna.
♦ Komma på en riktigt snygg outfit.
♦ Och snyta mig tusen gånger i minuten så att allt de täppta försvinner.

Detta är då min plan för tillfället.
Det ska bli en sån höjdarkväll ikväll,
de har jag redan bestämt och då måste det bli det också!!
Björket får en sista chans och bevisa ifall det nu är så roligt.
För jag har inte haft så skoj där i mina dagar.

2009-12-25 @ 12:00:27 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback