23.56 tripp till Malmö bl.a.


Min lediga dag har varit fullt upp.

Först bliev det uppstigning och frukost med mamma och lillasyster.
Sen vidare till frisören.
(Rekomenderar verkligen Railcut om ni söker ny frisör,
alltid nöjd när jag går därifrån.)
Efter det blev det en runda in på H&M för att fördriva tiden tills mamma och lillasyster kom in så vi kunde ringa morfar och möta upp honom.
Hittade det vi skulle med morfar,
 4 stolar till lägenheten.

Efter det sa jag tack och hejdå till dem och promenerade upp till stationen
där jag möte upp Emelie och Therese.
Pratade och tog en runda inom pressbyrån innan vi hoppade på tåget.
Begav oss till Malmö.
Och jag shoppade knappt något alls.
Glas till lägenheten och ett örngott, strumpbyxor och trosor.
Så jag är mycket mycket nöjd.

Hade en riktigt trevlig dag idag alltså.
Förutom att min jbkola stövlar gick sönder.
Visst de var från skopunkten så man ska väl inte ha förhöga förväntningar.
Men hallå lite längre borde de väl ändå hålla.
Knappt två månader ju...



2009-12-28 @ 23:57:28 shopping. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback