fredag i lycka


Precis kollat upp alla tider inför imorgon.
Beger ju mig till Malmö för personalfest med fina tjejerna.
Kommer bli kanon bra.

På grund av detta och att min tid inte räcker till riktigt,
så beger jag mig till Kristianstad.
Måste hitta en liten present till julklappsleken.
Kolla ifall jag hittar några bra skor att ha som alternativ till stövlarna och lite så.

Annars har dagen varit bra.
Vaknade av ett sms vid sex imorse.
Smsade lite och sen somna om.
Helt okej bra dag på jobbet.
Rolig sån faktiskt.

Dygnets bästa är (förotom smsen).
Att Calle gick till final i IDOL.
Kommer bli en höjdarfinal.

Nu
 God Natt





2009-12-05 @ 00:46:22 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback