min dag den har varit välfyld, ja välfyld var min dag.


OBS!
: ha min hatt den har trekanter-melodin när ni läser rubriken vettja ( :

Min dag har inte fått en beskrivning.
Och det behöver den inte heller.

Har inte hänt så himla mycket skoj.
Riktigt mycket på jobbet idag.
Men sluade tidigt ändå.
Hur gick detta till!?

Jo, jag jobbade i Hamnen idag.
Riktigt skönt attfå komma hem lite tidigare.
Är ju ändå två timmar tidigare ungefär.

Hunnit med att prata med Emelie två gånger idag.
Inte setts på snart två veckor och inte pratat så himla mycket heller på de veckorna.
Detta jobbande alltså!!
Nej men det är skönt att ha jobb och något att göra och ha pengar att göra något för.
Vi ska snart ta och ses ändå.
Men vi hade i alla fall massa att prata om.
Och vad det var,
nej det tänker jag inte tala om!

Jaa,
nu kollar jag runder lite på datan och sådär och snart kryper jag även ner i sängen på riktigt.



2009-12-08 @ 22:23:07 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback