Nystart på livet den 1/1 2010



Sådär jaa.
Nu var jag hemma.
Lägenheten var fin och den blev även min.
Ligger väldigt centralt och bra.
Vissar bilder på den efter inflyttningen är klar som
är den 1/1-2010.

Fattar ni.
Jag,
 Johanna flyttar hemifrån nästa år.
Om 10 dagar !?
10 dagar som bara kommer rusa iväg.
Känns helt sjukt.

Så redan nu har jag tänkt packa lite,
typ packa ner sommarkläderna tex.
Jaa ni för står säkert.

Lite halvrörigt inlägg,
men det är precis så jag känner mig just nu.

2009-12-22 @ 17:25:05 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

Som jag skrev tidigare, grattis grattis grattis! såå kul :D

2009-12-23 @ 01:48:57
URL: http://camillacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback