visste ni att ..


Nu är snart denna veckan snart slut.
Äntligen säger jag bara.
Har varit en riktigt jobbig vecka.
Har bara känt mig mer och mer slut för varje dag som gått.
Men snart lite helg.
Dock inte helt lugn men det fixar sig.

Lite av min dag då.
Hmm...
Nej inget speciellt har hänt.
Vaknat, stigit upp, kört till tåget, åkt tåg, jobbat åkt tåg hem.
Haha.
Jobbet är inget att berätta om varje dag.
Händer ungefär samma saker ändå.

Kollat på tv med mamma, duschat
och nu lagt mig och smsar sen klockan typ halv åtta kanske.
Ett leende på läpparna finns här ja.
Så nu gör jag det tills vi somnar och lyssnar på musik samtidigt.

God natt

 

2009-12-03 @ 23:23:46 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback