alla dessa känslor


bläää !


Ibland så förstå jag inte ens varför jag försöker och hoppas.
Jag vill ju så otroligt mycket och känner så pass mycket att jag helt enkelt får skylla mig själv.
Det är väl därför det kända citatet " -Livet är orättvist", finns.
Lte tråkigt att det oftast alltid händer mig.
Eller det gör det ju säkert inte,
men känns verkligen så.¨

Jag vill ju också få känna lycka och kärlek.
Jobbigt att se andrav som är lyckliga och får pussas när de vill och kan.
DET VILL JAG OCKSÅ KUNNA!
Eller i alla fall veta att det finns en för mig..
Jobbigt läge,
men tycker om honom fast börjar förstå att det är lönlöst.
Varför blir det alltid såhär?
Varför litar jag så lätt på vad killar säger?

Nej det bli att försöka sova bort alla tankar.
Lycka till till mig!

GOD NATT

2009-11-03 @ 00:05:00 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback