Blondinbella och bloggande

Kollade precis på ett klipp som jag hittade på Blondinbellas blogg.

Det var från när hon och hennes pojkvän Nils.
Höll med på ett par grejer som blev sagt där.
Något som jag reagerade på eller ja, kommer mest ihåg från detta klippet var att hon tyckte att
- De som blogga är oftast skilsmässobarn.
Det stämmer säkert mycket väl för att det är väldigt många barn och ungdomar i dagens läge som har skilda föräldrar.
Vilket så såklart säkert är superjobbigt
(vet inte eftersom jag inte är ett utav dem)

Men överlag tror jag nog att de flesta mår ungefär lika bra/dåligt.
I olika perioder och sådär och det har man rätt i.
Det är mycker därför jag har en egen blogg.
För att få skriva av mig både när jag mår bra och lite sämre.
Och det är något som ni som läser min blogg och ibland kanske tänker,
hmm hur tänker hon när hon skrev detta och varför skriver hon si och så.
Bara att stå ut.

Ta en titt på klippet vettja.


http://tv4play.se/aktualitet/efter_tio?videoId=1.1322372


2009-11-09 @ 23:44:03 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback