09.10.01/09.10.02



Torsdagen slutade för ca 7 minuter sedan,
men ändå!

Idag har det varit en riktigt lugn dag på jobbet.
Skönt bland faktiskt.
Och kändis besök hade vi också SvenssonSvensson sonen/ Håkan Bråkan (tror vi kom överrens om att det var samma i alla fall) var hos oss och åt idag.
Så häftigt kan det vara att jobba på Graffiti ibland!

Efter jobbet var slut blev det lite smootie och en trevlig promenad med Sandra till Centralen och mitt tåg.

Väl hemma blev det en trevlig kväll med mamma och lillasyster med IDOL och lite annat samt en liten liten fika. Och såklart ett samtal med bästaste och lite smsande med lite folk och sådär. Nu är det minnsan god natt för min del, bara en dag kvar att jobba för att sedan fira helg med massa trevligt folk. Detta kommer förhoppningsvis att bli en bra helg, det känner jag på mig i alla fall.

God natt
 ♥



2009-10-02 @ 00:09:10 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback