Galen dag !?

 

Dagen har som vanligt bestått av jobb.
Men det var en riktigt crazy dag på jobbet.
Sara-li och jag var sjukt sega och övertrötta och riktigt skrattsjuka.
Och när Jossa (chefen) ringde mitt i en skrattattak.
Tur att det bara var hon som ringde.
Hon bara skrattade lite och frågade ifall vi hade roligt, vilket vi hade.

Dagen sjukaste var ändå nästan killen från waynes coffee kom in och snackade precis som att han kände oss!?
Riktigt roligt kille faktiskt.
Dricksade ett par kroner i våran önskebrunn som jag och Sara-li har pyntat så fint där vi till och med har "fixat" rosa vatten i.
Men ja i alla fall.
När han frågar vart vi har våran dricksburk (önskebrunnen då) och jag berättar det och säger att han då får önska sig något skrattar han och säger att han önskar att jag följer med honom hem!?
Även om det var på skämt!??
Så var det ändå lite sjukt, aldrig sett killen innan heller.
Jaja, varför inte liksom när resten av dagen varit helt galen.
Men men.

När tåget var framme i Hässleholm körde jag ner till Annelie och Micke där mamma och pappa fanns blev det lite te drickande och mys.
Trevligt trevligt.
Och ungefär såhär har min dag sett ut i det stora hela.
Plus att jag köpt en ny kofta plus en ny body lotion också:)
Jag är nöjd med min dag!

PUSS,

2009-10-20 @ 22:38:14 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback