dagen efter ..

Idag mår jag som jag förkänar.
Eller som jag mådde innan var kanske värre än jag förkänat.
Huvudet har slutat att hålla på att sprängas, vilket  känns som ett mycket bra framsteg.

Gårdagen var bra med lugnt fixande innan (mycket lugnt)
Blev lite på stan och sen mat på Mc Donalds som blev enda måltiden för min del igår och kanske och kanske är en av anledningarna till detta..

Åkte i alla fall i till Hässleholm vid nio och träffade Therese och lite andra.
Senare kom Carro, David, Robin och några andra..
Mycket trevligt.
Blev inte något Harry´s igår som tydligen var riktigt dåligt.
Så det blev Q-bar istället och hade riktigt skoj.
Gjorde inte av med ett enda öre heller, Tummen upp för det.
Lyckades bli bjuden hela kvällen :)

2009-10-24 @ 16:11:43 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback