härliga söndag


Kvällen har gått i mysets och lugnets tecken.

Startade vid 18.05 på femman där en ny säsong av One tree hill började.
Älskar verkligen den serien som innehåller allt en serie ska innehålla,
i all fall enligt mig.
Nämligen massa snygga människor, massa kärlek och fina budskap.
Helt toppen bra!

Fortsatte direkt efter på samma kanal med ännu en ny säsongsstart,
Gossip girl.
Riktigt efterlängtat det!

Avslutandet framför tven blev Ensam mamma söker på kanal tre.
Tycker att det är lite sådär små skojigt att kolla på.

Tilltugget denna kvällen blev två knäckemackor med skivat ägg och purjolök och lite Ben & Jerry glass.
Massa gott och mysig fika tllsammans med mamma.

Läste även igenom min inkorg från denna helgen som innehöll ungefär 73 mottagna sms från samma person.
Vi är så bra på att höra av oss till varandra när vi väl börjar min vän.
Kanske till och med bäst ;)
Fast det ibland kan gå lite till överdrift.

Sammanfattning av hela helgen är att Söndagen vinner med hästlängder.

Nu säger jag god natt,
det är ju trots allt en dag imorgon också fylld med massa jobb.
Hörs imorgon!

2009-10-19 @ 00:11:46 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback