korttrassel


Har ju glömt vad som hände igår kväll.

Hade verkligen jätte bråttom när jag väl var klar och skulle bara tanka lite snabbt.
Kör in mitt kort som fastnar.
Snakar om att paniken var stor då.
Ringer mammaför att be henne eller pappa komma och hjälpa mig.

Pappa kommer och vi hittar inget nummer att ringa.
Provade köra in några kort pappa hade och tillslut så fick jag ut mitt kort.
Men det tog ju ändå ett par minuter när jag ändå hade superbråttom.
Så fruktansvärt typiskt.

Som tur var fixade jag mig snabbt när vi kom hem till David så det löste ju sig.
Men tänk om jag inte fått ut kortet och varit tvunge att spärrat det.
Lagom kul kväll jag hade fått då ju.
Men pappa och jag fixade det ju till slut.

Det värsta som hände mig igår då alltså.


2009-10-25 @ 22:58:25 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback