lördagskvällen såhär långt



Kvällen är hemskt tråkig.
Kan dock bero lite på att jag inte gör så särskilt mycket.
Men till mitt försvar har jag ett riktigt bra svar.
DET FINNS INGET ATT GÖRA !!

Sitta lite vid datan men det kan jag ju inte göra hela tiden,
och sova funkar inte heller för det är jag inte tillräckligt trött för.

Fick förresten höra en lite rolig men väldigt söt grej tidigare ikväll.
Behöver inte berätta vem denna killen är för alla.
Ni som känner mig väl kommer att få höra det de närmsta dagarna när vi träffas eller pratas vid.
Men i alla fall.
Först så berättade han att det var tråkigt att jag inte kom till en kompis fest igår (kände inte riktigt för att festa ensam med typ 7 killar)
Och sen berättade han att han gärna ville lära känna mig bättre, för att jag var speciell.
Jagvar inte som alla andra tjejer och att jag verkade vara en tjej att lita på, plus att han tyckte att jag hade det lilla extra.
Tyckte att det var snällt sagt och kändes lite roligt att höra.



Jaja åter till mitt tråkiga liv som känns helt meningslöst ikväll.

Hör av mig om det händer något mer `spännande´ denna kvällen.
Vilket känns lika med noll, men man vet aldrig ;)



haha .

2009-10-17 @ 22:28:09 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback