vintertid !?

 

Alltså det där med vintertid hade vi helt glömt bort imorse när vi vaknade.
Vaknade först av ett samtal runt tolv,
fast klockan bara var elva då.
Tänkte inte så mycket på det utan bara, jaja vi kan väl ha sovit så länge liksom.
Somnade ju trots alls ganska sent.

Visste att jag var tvungen att köra senast strax efter ett senast för att hinna till dansen.
När klockan tillslut var tjugo över ett fick jag smått panik.
Steg upp och hann inte fixa mig alls.
Hoppa in i bilen för att åka och hämta min bil.
Verkligen stressa iväg hemåt.
Ringer mamma på väg hem för att berätta lägget.
Då får jag tillslut reda på att klockan inte ens är ett!!
Snacka om att jag kände mig lite korkad då, plus att jag kunde varit kvar där ett tag till i alla fall.
Men så blev det inte, tyvärr.

Helt sjuktatt ingen av oss tänkte på det.
Härligt uppvaknade eller hur !?





2009-10-25 @ 22:44:29 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback