13.06

Jaha då var det söndag igen.
Jag HATAR sönagar.

Ligger och lyssar på U2 och verkligen känner hur trist mitt liv är.
En annan sak jag hatar är att vara ensam.
Känner ganska mycket hat till mycket idag.
Men det får man göra, bara det inte skadar någon annan än mig själv.

Ska nu försöka sysselsätta mig att sortera i garderoben och kanske hänga upp lite vår och sommarkläder.
Ja så länge jag har något att göra blir det nog bra.
Sen får jag väl hitta på något annat nä det är fixat.
Kanske ut och gå eller något sånt,
men bara om det inte börjar regna.
Då stannar jag nog inne...

Det som händer det händer,
så är det...
2010-04-18 @ 13:06:26 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback