dagens och en lite "hemlighet"

Heey vänner!

Idag så har jag varit som en zombi med överskottsenergi.
Japp så är det, fast det låter helt sjukt.
Har alltså varit så jäkla trött men försökt hålla hoppet uppe ändå.
Tagit det lite lugnt de senaste timmarna jag varit hemma.

Nu sitter jag däremot som en ny människa efter en lång underbar dusch och lyssnar på en av mina absoluta favoritlåtar förtillfället.
Tänkte lägga upp ett youtube klipp eller något längre ner i inlägget så ni får lite koll på denna oviktiga sak.
När det är fixat tänkte jag ta mitt droppande hår och kasta på mig något vettigt och ta och kasta mina soper.
Sen är det väl kanske läge för att äta något och sen blir det besök.
Vissa av er vet vem som kommer och ni andra får snällt vänta tills jag nämner något här eller någon annan stans ;)
Nu skickade HAN i alla fall att han typ var klar på jobbet.
Så nu fick ni en ledtråd där.

Puss.


2010-04-20 @ 18:28:17 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som ett toppen förslag, det får vi planera in fram över.. Jag måste får veta mer om detta okända besök nästa gång vi ses. Du får ha det så trevligt ikväll hur som helst ;)

2010-04-20 @ 19:27:27
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback