gårdagens och lite annat .

Gårdagen blev en mycket rolig kväll.
Först festande hos Frida där drinkarna rann ner en efter en.
Dans, singstar och skratt blev det också.
Tog oss neråt mot Qbar.
Var där knappt en timme eftersom det inte alls är något höjdar ställe.
Gick hem till Frida igen och fixade pommes.
Sen efter en timme gick vi hemåt.
Slutade med att jag och Josefine somnade vd halv sex.
På grund av en pratglad Nils som följde med hem en runda och ett telefonsamtal för min del.
Ja det var gårdagen det.
Riktigt bra kväll.

Idag har inte ett skit hänt.
Har ingen insperation eller ork att göra något alls.
Plus att jag hatar söndagar.
Den dagen man känner sig mest ensam på hela vecka plus att det är dagen innan jobb och en hel veckas stressande.
Usch vad jag inte orkar med något alls nu!!

Återkommer när det börjar kännas bättre och något speciellt händer.


2010-04-11 @ 17:56:57 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback