helgens och godnatt

Så nu var denna helgen snart slut och en ny vecka startar.
Hoppas på en lugn vecka på jobbet som bara rusar fram, och att vädret är underbart.
I alla fall de dagarna jag slutar tidigt :)

Tänkte ta och dra helgen lite kort bara för att liksom..

Fredagen Först jobb som vanligt och sen var systrara på en liten snabbvisit.
Sen gick jag och möte upp Ida och sen vidare hem till Jonas.
Där blev vi bjudna på supergod mat och vin och blev en del prat.
Efter nån timme kom även Tobias och det blev två försök till filmtittande, men de gick inte så bra.
Vi gillade alltså inte filmerna och plockade istället fram ett spel.
Blev med andra ord, ett skoj spel som jag tyvärr är ganska kass på.
Men skoj hade jag i alla fall, riktigt trevligt.
TACK :D

Lördagen sov jag länge och begav mig sen ner mot stan och träffade familjen.
Blev en timme där då det blev lite småshoppande av hårband och en supersnygg tygkasse.
Har kollat efter den länge och när jag väl fick syn på den kunde jag inte låta bli. Så den kommer att hänga med på mycket i vår och sommar det kan jag lova. Kan försöka få upp en bild om intresset skulle finnas där.
Hämtade också min cykel som morfar så snällt hade fixat.
Superfin är den.
Sen gick jag hem och gjorde inte mycket utan kollade på lite film och sådär.

Söndagen
Idag då alltså.
Ja idag så har jag skurat, dammat och städat en massa.
Och resultatet blev kanon bra.
Jag har också lyckats bli super sugen på att möblera om i lägenheten, så ska ta mig ett snack med mamma och pappa om vad de tror om det hela.
Efter allt städande så blev det filmtittande och massa prat med Frida.
Kanontrevligt det, dock var filmen ingen höjdare.
Tyvärr.
Och nu är det sängen som gäller.

Sådär ja, där var hela min helg lite kort.
Kan säga att helgen trots allt har varit mycket bra.
Fredagkvällen och söndagkvällen (ikväll) har varit bäst.
Tack mina fina vänner ♥

Nu ska jag sova för att sen jobba en massa.

godnatt.

2010-04-18 @ 23:33:05 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var ju bra :) Ja det kan jag tänka mig. Saknar de jätte mycket när jag inte är hemma. Kommer bli jobbigt när jag ska flytta:(

2010-04-19 @ 10:21:24
URL: http://lovefia.blogg.se/
Postat av: Ida

En del verkar kräsna vad det gäller film ;) haha!! Fast lite kräsen får man lov att vara. Tackar och bockar för det trevliga sällskapet i fredags.. Nu måste vi ses snart igen <3

2010-04-19 @ 13:47:42
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback