helgens .

Helgen har varit kanonbra.

Fredags blev det party hos Frida.
Och sen vidare till en annan förfest.
Tog oss till Harrys.
Hade en superskoj kväll verkligen.

Lördagen vaknade jag upp och kunde inte röra mig.
Huvudet sprängdes och allt kändes skit.
Så låg kvar i sängen väldigt länge kan jag ju säga.
Och orsaken till detta är nog lätt att räkna ut.

Masade i alla fall mig upp från sängen efter middag och begav mig till Frida.
Hämtade mina grejer och tog oss till affären och handlade.
Gick hem till mig och sen vidare hem till Ida och Tobias.
Där blev det grillning och spelande och hade det riktigt trevligt.
Fler sånna kvällar tack!!

Slutade min kväll med smsande som spårade ur lite och missförstånd byggdes upp.

Idag så har jag varit hemma hos mamma och pappa.
Träffat farmor som var nere på besök.
Cyklade med Julia och deklarerade.
Skitbra.

Jaa detta var min helg i en liten snabb sammanfattning.

2010-04-25 @ 21:57:23 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback