på en onsdag .

En dag på jobbet är nu avklarad.
Och den har varit bra, dock råkade jag och Feliciah ut för en hemsk sak när vi höll på att fixa innan stängning.
Fy fan säger jag bara..
Men vi fixade oss igenom det och nu sitter jag här på tåget.
Hann med det lite tidigare tåget hem och det tackar jag Feliciah för.
TACK.

När jag kommit hem så blir det att kasa i lite kläder tills imorgon och sen bege mig iväg och sola lite.
Det behövs!!
Sen åker jag hem till mamma och pappa och sover där.
För att imorgon stänger de än en gång av vattnet i min lägenhet.
Och eftersom jag inte her öppning imorgon heller så är jag hemma under den tiden.
Alltså inte så skoj alls.

Tänkte också ta tag och visa något plagg som har hängts in i garderoben den senaste tiden.
Så det ska jag försöka få upp här senare ikväll eller så blir det imorgon.

Puss,
2010-04-28 @ 19:14:00 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Felle

Glad att du hann med tåget gumman =D o ja det var en hemsk hemsk sak som jag hoppas att vi aldrig ska behöva uppleva igen, Fy haha :P Synes imorrn snäckan kramen

2010-04-28 @ 20:01:26
Postat av: Gry

Nu blev jag ju nyfiiken! Vad hände!? Och vem tar öppnningarna när du inte gör det? puss<3

2010-04-28 @ 21:19:38
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback