underbar eftermiddag och kväll.

Har nu intagit min plats i sängen.

Har spenderat eftermiddagen i Kristianstad en snabb runda med lillasystern och mamma.
Blev ett par supersnygga löparskor för min del.
Så nu är det bara att ge sig ut..

Kvällen spenderades också tillsammans med familjen hemma hos dem.
Blev grillning med familjen Andersson.
Provåkte i den nya bilen.
Var riktigt härlig känsla fast det bara var en kortis.

Har verkligen haft en toppen eftermiddag och kväll.
Kändes skönt att träffa familjen lite efter att inte träffats riktigt på länge.
För lördags räcknas knappt, blev ju knappt en timme så.

God natt, NU!

2010-04-19 @ 23:05:30 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med nya pjuks ;) kan kanske promenera och löpa ihop!? Tusan vad gott med grillat, jag längtar efter min premiär..

2010-04-20 @ 11:37:43
URL: http://idaannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback