lite kort om helgen

Hej vänner.
Inte blivit särskilt mycket uppdatarat här de senaste dagarna, jag vet.
Men nu ska det bli massa igen.

Helgen har spenderats hemma hos mamma och pappa med HELA familjen plus en hund.
Mycket trevligt.

Fredagkvällen blev det lite mys på verandan med lite cider, vin och en familjepizza.
En väldigt lugn och trevlig kväll alltså.
Lördagen började med en superfrukost och sen en lång runda i solen med systrarna och Zera.
Sen blev det hem och en snabbdusch, efter det så drog vi till Malmö.
Blev lite shopping där och även en liten snabbis på Rix FM festival innan vi hoppade på tåget hemåt igen.
Sen på kvällen blev det lite fest.
Söndagen var allmänt seg och lugn.
Blev god mat som mamma rörde ihop och sen åkte jag hem och gjorde vid mig för att därefter ta mig till stationen och Malmö med Malin.
Kollade in en fantastisk Lars Winnerbäck och åt spanska våfflor med glass.
Alltså en helt perfekt avslutning på en fantastiskt helg.

Detta var min helt lite snabbt (och kanske lite rörigt).
I nästa inlägg ska ni få se alla mina fina fynd från förra veckan!

2010-08-23 @ 09:28:07 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback