massa kärlek.

Krypit ner i soffan hos mamma och pappa igen.
 Fjärde natten här nu.
Tänkte mest bara säga god natt nu och berätta att jag har haft en underbar dag tillsammans med famljen.

Blev Österlen och Malmö.
På Österlen där vi bland annat gjorde stopp i Kivik på musteriet och butiken brevid.
Blev lite dricka inköpt där.
Vi stannade även i Vik och ett annat ställe.
Besökte småhamnar och gick runt på stranden.
Så himla underbart.
Vårt sista stopp på Österlen blev Simrishamn.
Där blev det restaurangbesök och lite promenad.
Sen mätta och belåtna satt vi oss i bilen igen och styrde mot Malmö.
Där blev det Drag Raceing och fika.
Sen åkte vi hem.

Halv sov lite i soffan brevid mamma och pappa innan jag insåg attdet var bäst att jag gick och la mig istället.
Och det har jag gjort nu.
Så god natt.


PS. Bilder från dagen kommer förhoppningsvis upp imorgon när lillasystern lagt in dem på datan från sin kamera. DS. 



2010-08-04 @ 23:44:23 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback