massa trevligt hela tiden.

Efter att ha tillbringat kvällen och halva natten i Ignaberga hos Henke och Sara där de bjöds på kräftskiva, tipsrunda och andra skojigheter så körde jag hem och la mig i min säng.
ÄNTLIGEN!!
Så skönt att få sova i en riktigt säng efter att ha tillbringat FEM nätter i soffan hos mamma och pappa.

Jaja nu har jag i alla fall varit nere på stan en snabb runda shoppa två kläningar, visar senare.
Måste bara hitta kamerastadden.
Och nu ska jag hoppa in i bilen för att köra ner och plocka upp systrarna och sen drar vi iväg en snabb runda till Väla. Trevligt trevligt kommer det att bli.
Sen är det hem igen och så får vi se vad som händer.

Nej nu drar jag till min bil.

PUSS,

2010-08-07 @ 11:48:20 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback