omplanering

Ledig idag också, trodde jag.
Fick precis ett samtal från Christian då han frågade ifall jag kunde komma ner och stänga.
Egentligen så hade jag och mamma pratat lite löst om att åka iväg och shoppa lite, men det blev inställt nu alltså.
Jag är för snäll när det gäller sånt här.
Men samtidigt så kan jag inte säga nej till jobb eftersom jag vet att jag behöver alla pengar jag kan få.
Och framför allt nu när jag bara jobbar september ut.
Om jag inte får något svar ifrån någon som vill anställa mig.

Så nu får jag väl ta tag i och göra något av allt jag hade tänkt fixa och ta och käka något och där efter göra mig jobbredo.
Har i alla fall två timmar ledigt till sen börjar jag jobba, sen får vi se vad som händer.

2010-08-27 @ 13:30:28 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback