oskar linnros

Hatar att inget har gått min väg de senaste dagarna.
Igår så vält jag ut hela min frukostskål med mjölk och flingor över hela mig och min soffa.
Mådde konstigt på jobbet och så slutade min telefon att fungera.
Bland annat..

Och idag så har tiden bara sprungit iväg utan att jag gjort något vettit alls.
Plus att min telefon fortfarande inte fungerar.
Och så fick jag inte tag i någon telefon i tid så jag hann inte få kontakt med Malin och bestäma vart vi skulle träffas i Malmö.
Så nu ligger jag bara hemma i soffan och deppar.
Det är ju denna kvällen jag längtat massa efter.
Oskar Linnros på Malmöfestvalen, jäkla skit!!
Undrar vad jag gjort för att behöva råka ut för massa otur.

2010-08-26 @ 18:49:30 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny

så grym

2010-08-28 @ 14:54:31
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback