söndagskvällens att göra

Hejsan vänner.
Allt bra med er denna regniga söndagkväll?
Själv mår jag faktiskt ganska bra nu, bara pyttelite ont i huvudet nu.

Men så är det ibland, nu ska jag i alla fall ringa pappa och kolla ifall han och mamma har kommit hem och sen ta en dusch.
Ansiktsmask ska jag också ta och göra.
Sen är jag ju rätt hungrig också, så det får jag också ta tag i.
En del saker att ta tag i denna kvällen så det är väl bara att sätta igång.


två av de personerna som betyder mest för mig.
julia och pappa ♥

2010-08-08 @ 17:59:27 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

<3

du betyder mer syster!<3

2010-08-10 @ 17:50:14
URL: http://stylebyjulial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback