tidigt uppe.

Tjabba tjena!

Allt bra idag?
Jag mår superbra idag. Humöret är verkligen på topp.
Har varit uppe sen sju imorse för att fixa med tvätten och måste säga att fy vad skönt det är att komma upp tidigt. Luften känns renare och fåglarna kvittar. Sånt man inte alltid tänker på när man ska stressa iväg till jobbet. I alla fall inte jag, det har jag nästan aldrig tid med eftersom jag är fullt koncentrerad på att hinna med tåget!

Men för att komma till saken så har jag hunnit med en massa grejer denna morgonen. Tvättat all min tvätt, väntar nu bara på att den ska torka. Varit ute och sprungit en lång runda och avslutat med powerwalk tillbaka, tyvärr gillade inte mina knän att rundan blev så lång. Nu bara gör dom ont och sådär (kan inte riktigt beskriva känslan). Och fixat disken och lite sånt och klockan är inte ens elva. :D

Men nu ska jag ta och kasta mig i duschen och sen ta och äta något.

2010-08-11 @ 10:58:52 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback