herregud vilket slut.

Hej bloggen.

Shit vad längesen det var jag var här inne och skrev.
Har verkligen haft det fullt upp..

Kan försöka berätta vad som hänt lite snabbt och kort.
Det har verkligen varit ett händelserikt veckoslut.

I onsdags så blev det först jobb ett par timmar, in ringd i ren panik.
Frida kom hem på lite drinkar senare denna kvällen.
Blev nattamat och lite "kortspel" med M och M.
Sov på hotell och hade en sjukt bra onsdag.

Torsdagen blev det ett par timmar på stan, festivalen var i full gång.
Blev frukost på stan tillsammans med Frida och ett par varv på stan.
Prat, telenor, lite ärenden och lite sådär.
Möte upp Alexandra en stund efter Frida åkt hem.
Blev en mycket trevlig fika med henne och sen gick jag iväg till jobbet.
Jobba till tolv och gick sen hem i regnet och åskan.

Fredagen blev det upp tidigt och gå till jobbet.
Jobbade ca tio timmar och gick sen hem och duschade.
Efter en timme var jag klar och gick iväg hem till Frida.
Sliten som bara den kan jag tillägga.
Pratade, skrattade och drack lite cider där innan det var läge att ta sig ner på stan.
Möte upp Frida och gick vidare upp till Emelie och Sara och co.
Gick ner på festivalen någon timme, och möte upp en vilsen Nina.
Sen gick jag och Nina och la oss.

Lördagen blev det åter igen tidig uppstigning och sen jobb.
Blev jobb i ca nio timmar denna dagen.
Gick hem och somnade i soffan i drygt en timme, helt slut!!
Gjorde vid mig lite och sen gick jag ner till mamma och de som var nere på stan.
Blev nån timme med dem i öltälten och en runda runt på stan.
Träffade Frida och Jessica och var med dem en runda.
Blev lite dans och sång och så möte vi massa härliga folk.
Ett stund innan hela festivalen stängde blev det mat för Frida och co.
Satt längs trottoaren, pratade med lite folk, åt och blev presentarad som Kims flickvän. (Vilket alltså inte stämmer men trevligt hade vi ändå och roligt åt det hade vi också då hans vän trodde på det.)
Blev en rolig kväll även detta med gud vad trött jag var när jag kom hem och ÄNTLIGEN fick lägga mig.

Idag har det bara blivit vila och sen mat hos mamma och pappa.

Har alltså bara försökt hålla mig till de stora grejerna, men som ni säkert förstår så hände det en hel del grejer till. Massa underbara vänner och mysiga folk och en del jobb har gjort denna helgen kanonbra!!
TACK!

2010-08-15 @ 21:26:27 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback