Lucia och helgen

Helgen har varit en kanonhelg, även om jag jobbat mesta dels av tiden.
Först blev det både jobb på arenan och yllan i fredags och sen fick jag ledigt i lördags.
Tog då mig en runda på stan tillsammans med Josefine, myste med hennes hund och lärde till oc med henne att rulla, det ni ;) Sen fixade jag bort varje dammkorn  från min lägenhet, och gud så ren den är nu. Träffade sen Mattias ett par timmar på kvällen. Och i söndags var det jobb igen och sen mat hos mamma och pappa och sen hem och sova. En kanonhelg med andra ord.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Lucia på tv. Och jag älskar Luciafirandet. Så nu ska jag kolla lite till på det och sen blir det att köra till jobbet.

2010-12-13 @ 07:07:07 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback