09.06 långt inlägg om typ ingenting

Blev inte något mer frå min sida här igår.
Min data vägra att komma överresns med mig och blogg.se.
Så jag fick klara mig utan det helt enkelt
.
Sitter som vanligt på tåget men ett lite tidigare tåg idag.
Orka inte riktigt med alla dessa förseningar det är på alla tåg.
Jaa förutom när jag tar nått tidigare,
då är de alltid i tid.
Är det inte lite frustrerande.
Svaret från min sida är,
- Jo verkligen.

Men så är det.
Man blir aldrig nöjd här i livet.

Idag hoppas jag på att dagen flyter på bra och väldigt snabbt.
Är inte alls nån jobbmänniska denna  veckan känner jag.
Men ibland är man inne i vissa perioder.
Och det får man också ta.
Åker i alla fall hem till mamma pappa efter jobbet.

Hör av mig under dagen eller ikväll.
Om datan och blogg.se  vill det dvs.

2010-02-09 @ 09:06:46 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefine

Trevligt att du ska komma :) Ska du göra här?

2010-02-09 @ 10:40:13
URL: http://lovefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback