10.17 usch aj oj

Usch.
Ingen bra början alls på denna veckan.
Måndag och mer snö bara vräcker ner.
Halsen ömar mer än någonsin,, börjar få känningar i öronen också.
Plus att efter att ha sovit i tolv (!?) timmar lite drygt så könner jag mig fortfarande inte utvilad.
Och huvudet bara dunkar av huvudvärk.
Hoppas på att jag inte blir sjuk.
För det funkar inte riktigt just nu.
Men just nu är hopper ganska långt nere.

Får se hur det går att jobba idag.
Får kanske ta och försöka ringa in något om det inte blir bättre.

2010-02-01 @ 10:17:52 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Du är redan sjuk! Ring Jossa. Inget jobb för dig idag! Annars skvallrar jag för henne att du jobbar fast du hostar ner potatisarna!

2010-02-01 @ 17:11:44
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback