10.57 Yesterday åh yesterday

Kvällen igår blev inte särskillt spännande från min sida.
Men tror det var precis vad jag behövde.
För idag känner jag mig piggare än på länge.

Efter min efterlängtade dusch och övrigt fixande
blev det lite mat.
Kom på att jag inte ätit någor direkt på hela dagen bara lite yoggi.
Jag vet väldigt dåligt av mig.
Förlåt mamma.
Så jag kokade i alla fall lite pasta.
Nödlösnig nummer ett.
Men i alla fall.
Gick ner runt hörnat och skulle köpa mig en Ben & Jerry glass.
Och när jag kommer hem och ska äta den så upptäcker jag att jag tog fel smak.
Visst det gjorde inget så men ni vet när man verkligen har tänkt sig en smak och sen får en helt annan.
Inte det roligaste.
Men då fick jag prova den smaken också.

Startade även en film.
Legally Blonde blev det.
Och sen blev det inget mer den kvällen.

2010-02-06 @ 10:57:56 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback