19.22 dansa sjung och må bra, shit vad jag är glad

Nu beger jag mig när som helst till familjen Andersson/Anka.

Blir melodifestivalen tillsammans med dem och min egen familj.
Har ett riktigt bra humör att ta med mig.
Riktigt sjukt bra humör famtiskt.
Egentligen hade jag nog kunnat dra ut och dansa hela natten lång.
Men så är nog inte riktgit planerna för de andra.
Kanske dra med mig Frida på äventyr i natten efter melodifestivalen har slutat.
Vem vet.
Så se upp Frida.

Ska i alla fall bege mig ut på toaletten och fräscha upp mig lite och sen ringa Frida för skjuts.
Så dt blir nog inte fler uppdateringar denna sidan dygnet.

Ha en trevlig kväll.
För nu sticker jag, mitt braiga humör iväg.

Puss

2010-02-06 @ 19:22:43 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, det låter ju bra johanna ;)

2010-02-06 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback