19.52 efterlängtat

Befinner mig just nu på tåget påväg hem.
Äntligen är denna veckan slut.
Har känts som en evighet.

Tyvärr så verkar det inte hända något ikväll eller i helgen.
Fast det är nog tur att det inte gör det ikväll i alla fall.
Men imorgon, hallå något skoj måste jag väl kunna hitta på.

Får väl tillbringa kvällen med en dusch och fixande med mig själv.
Och sen kommer jag nog somna ganska tidigt.
Helt slut som sagt var.

Hörs säkerligen senare.

Puss.

2010-02-05 @ 19:52:17 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Zarah

som sagt du får jättegärna göra av dig om du vill göra ngt på lördag elr så:) min helg är fortfarande helt blank:/ om ud inte har mitt nummer är det 0738321853:)

2010-02-05 @ 23:07:24
URL: http://zarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback