ALL IN !

Precis ätit massa mat nu. Grundar väl denna kvällen med hemgjord potatismos och fiskpinnar. Så himla längesen jag åt fiskpinnar att jag var tvungen att köpa ett paket sist jag var i affären. Och gott var det, även om det inte är särskilt mycket smak i dem.

Ska snart dra mig ner till stationen och möta upp Jenny som kommer med tåget. Sen blir det fixande och cider plus massa skön musik. Härligt härligt. Får se lite hur vi gör och vart vi tar vägen någonstans. Men skoj ska vi ha i alla fall.

ALL IN !
2010-02-27 @ 18:53:16 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)Jag heter Elin och jag driver en blogg på blogg.se.Jag är en färgstark tjej som gillar unika smycken och kläder.På bloggen skriver jag om mina intressen=50-80talen,rockabilly,gammal musik,gamla saker,gamla kläder,cupcakes,nostalgi och mycket annat skoj.Är du intresserad så kika in :) Ha en bra dag/kväll.



Om du inte skulle vara intresserad så radera och tänk inte mer på det.

2010-02-27 @ 21:46:16
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fin blogg du har! :)

2010-02-27 @ 22:28:18
URL: http://liexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback