bra dag, riktigt bra.

Så ja nu var jag äntligen hemma igen.

Blev uppstigning strax innan klockan fem imorgse också.
Iväg till jobbet.
Bra öppning idag får jag ändå säga.
Mycket folk, mest på hela veckan.
Roligt, riktigt roligt.

Slutade vid två och möte sen upp mamma och lillasyster som tagit tåget ner.
Tog buss nummer 31 och hoppade av vid Entré.
Där blev det en del shopping.
Härligt, det var efterlängtat kan jag säga.
Gjorde en del bra kap.
Dyker nog upp här inom en snart framtid skulle jag tro.
Ska återigen försöka bli bättre på att lägga in bilder.

Nu är jag helt slut efter massa jobb och shopping att jag håller på att somna NU.
Och det är helt okej för min del, ska bara försöka hinna springa in på toaletten och borsta tänderna.
Så då är det väl bara för mig att säga god natt och hoppas på härliga drömmar.
Och en sista grej föresten,
imorgon är det FREDAG!
Härligt eller hur.

Men som sagt var, nu är det GOD NATT :)

2010-02-25 @ 22:13:53 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback