Gårkvällen med fina vänner .

Här bjuds ni på en väldigt detaljerad uppdatering om min kväll och natt igår.
Ävenom massa är bordraget och bortklippt.
Enjoy, bilder dycker upp senare.

Hade som sagt var en toppenkväll igår.
Betalade massa räkningar, det var inte särskilt skoj men ändå.
Sen blev det en dusch och lite musik.
Försökte komma igång lite efter som jag inte hunnit sova något.
Och de funkade litegrann.
Blev piggare och sprang runt och fixade.
Provade massa outfits kan jag ju tala om och bestämde inte mig förrens nån timme innan vi stack ut.
Skulle först till Harrys, men drog till Q-bar istället.
Orkade inte lägga pengar på Harrys denna helgen varit där ett par helger i rad nu.
Även om det verkligen inte är dyrt där.
Men mår bra av lite variation och så ville killarna hellre till Q-bar så det blev det.
Plus att jag och Emelie visste ett pra vänner som skulle dit.

Och jag hade riktigt skoj där.
Helt sjukt.
Det händer aldrig direkt på det stället.
Men det var riktigt roligt där.
Och det blir ju precis vad man gör det till.

Promenaden där ifrån blev väldigt händelserik kan jag tala om.
På ett positivt sätt.
Även den blev alltså väldigt rolig.
Sara vinglar runt, Robin och Pontus försöker hålla koll på henne.
Ramlar runt.
Pontus ger upp och alla skrattar åt alla.
Snökastningen sätter igång, jag vann den.
Sara ska ta ut pengar utan kortet.
Hittar Emelie och Henke som stack tidigare och käkade.
Jag äter halva Pontus mat, nästan i alla fall.

Vi går hem till mig och folket väntar på skjuts och jag väntar på min säng.
Henke, Emelie och Saras skjuts kommer först.
Går ner och det blir bara Pontus och Robins skjuts kvar att vänta på.
Vilket skulle ta 20 minuter för de hade glömt ringa(!?).
Sitter och pratar, plockar i ordning och hänger inte alls med på vad de pratar om tillslut
Säger hejdå till dem och pratar i telefon samtidigt.
Pratar en stund med J-O i telefonen och sen orkar jag inte tänka längre och säger god natt till honom
och drar mig sen ut på toaletten och blir tandborstning och sen ner i min varma och sköna säng.

Lång dag, kväll, natt och dygn.
23 timmar och ett par minuter.

Det var min kväll väldigt detaljerad.
Men så ska det okså vara ibland.

johanna .
2010-02-27 @ 12:49:06 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback