jag tar tåget uppåt i landet än en gång

Jaa nu sitter jag på tåget igen. Denna gången påväg hem ifrån jobbet, som förövrigt har gått ganska bra. Förutom ett litet missöde. Nej men det var inget speciellt egentligen, det har gått bra. Och idag har inte dagen känts lika lång som vanligt och jag är fortfarande på bra humör, dock lite trött. Men så är det när man inte är hemma pådrygt 12 timmar. Men jag klagar inte.

Nu när jag snart kommer hem har jag en massa att fixa tills imorgon då det är INFLYTTNINGSFEST. Städa, diska, fixa och ordna. Ja de sakerna står högt på listan förtillfället, samt att hinna ta och duscha lite snabbt. Hade inte suttit helt fel.

Men nu ska jag bara kolla runt lite mer på datan och sen börja packa ihop mig för nästa station är min slutstation. Får se om jag skriver en rad eller två i allt mitt fixande och JA, jag ska försöka få ut nån bild på lägenheten. Det hade val varit passande efter all min städning. Men jag lovar ingenting ikväll, är ju trots alls ganska dålig på att hålla det med bilduppladdning här. Förlåt!

johanna.

2010-02-11 @ 20:29:05 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Gry vill höra om missödet! Haha

2010-02-12 @ 02:29:51
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback