måndagkväll

Sådär ja.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och systrarna. Ska äta och fika lite här och sen åka hem ock sova. Det behövs. Somnade i soffan innan men väcktes av mamma som ringde mig och ville att jag skulle följa med henne och Julia  och handla. Så det gjorde jag så jag fick träffa dem lite. Sjukt vad man märker att man saknar familjen. Träffas ju tyvärr inte särskilt ofta. Fast än avståndet mellan oss inte är så stort. För på vardagarna jobbar man ju och på helgerna så händer mycket annat.

Men det får bli bättring på det. Det får försöka att bli bättring på det helt enkelt.
Ja!

Hörs kanske senare ikväll när jag kommit hem till min säng för att sova. Om det händer något eller om jag känner för att berätta något speciellt.

johanna .
2010-02-22 @ 20:14:46 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Du kommer komma in i det jätte snabbt :D I slutet var jag ju klar redan vid typ halv elva och chillade fokust! Haha. Mys. Hoppas allt blir bra med de nya jobbarna. Hur klarar Felicia sig:O?

PUSS

2010-02-22 @ 22:00:42
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback