röd dag på olika sett..

Hallå jaa.

Hoppas att allt är bra idag och att dagen har varit fin. Min dag har varit bra. Sitter hemma hos mamma pappa fortfarande men ska snart plocka ihop mina saker och bege mig hem. Men bara en liten stund till, nån som känner igen det!? Funderar å lite olika saker och lyssnar på lite musik. Bjuder på lite av mina funderingar och även lite musik här nedan.

Alla hjärtans dag idag, ingen speciell dag tycker jag. Dels är det kanske för att jag inte har någon speciell att tillbringa den tillsammans med. Dels för att jag tycker att den är så överskattade och sådär. Jag menar själv hade jag blivit mer glad om man hade fått någon speciell uppskattning en helt vanlig dag. Men visst den är säkert mer speciell om man kan dela den tillsammans med någon, det kanske jag får uppleva och märka om det någon gång blir min tur att bli kär och lycklig. Håll tummarna för att det kommer nån sån dag för mig också är du snäll ;) 

johanna .



                                                                             Melissa Horn - Lät du henne komma nämre .

2010-02-14 @ 18:13:02 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback