snön är inte kul längre

Ändrade planer.

På grund av all snö som kom inatt så blir det ingen tur hem till mamma och pappa. De kom tydligen inte ut med bilen så den skulle de skotta fram, och de hann de inte göra och sen hämta mig på stationen så att jag slapp gå. Visst jag hade ju kunnat gå hem därifrån men det hade lätt tagit en timme för mig om det nu är sånt här väder.

Nej jag är inte lat, men har gått den väget för många gånger med packning och i kyla. Stanna hemma här och hoppas att lillasystern kommer hem till mig istället. För att mamma och pappa ska iväg sen, om de får fram bilen dvs. Så då då blir det faktiskt bättre om hon kommer hit istället för att jag ska sitta på tåget först och sen gå i snön och sen bara sitta ensamma hon och jag. Nej men vi får se.

Stannar hur som helst i stan ikväll. Får se vad som händer. Även om jag redan vet att det inte kommer hända så särskilt mycket. Jo om nu Julia kommer händer det ju något men det är ju också det sista hoppet så jag slipper sitta själv.

Vi får se vad som händer. Det lär ju ni bli uppdatarade om senare i vilket fall som helst.

johanna .
2010-02-20 @ 15:23:32 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

Du kan uppdatera redan nu .

Jag komme rtill dig om dom får ut bilen, vilket jag är nästan helt säker på att dom gör .

Mello då storasyster ?<3

2010-02-20 @ 16:11:54
URL: http://julialarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback