Trött, tröttare, johanna

Sådär ja.

Nu sitter jag ihop krupen i soffan. Precis rört ihop maten till imorgon. Kollar lite på tv och trycker i mig lite kräm och cheerios. Kan tala om för er att jag är riktigt riktigt trött och tänkte faktiskt snart krypa ner i sängen.

Men tänkte berätta lite om min dag idag faktiskt.
Uppstigning klockan fem även denna morgonen. Tog fram kläder och tog på mig dem och fixade lite och sen gick jag ner till tåget. Öppningen gick helt okej idag. Fick gjort allt, tror jag i alla fall. Mer folk idag än igår så det fanns något att göra i alla fall. Efter jag slutat väntade jag kvar på jobbet och träffade Sara-li när hon jobbat klart. Satt och pratade om lite av varje. Känns helt konstigt att hon åker om en vecka. Kommer sakna henne!!

Ja det var ungefär så händelserik min dag har varit. Alltså spenderat mesta tiden på jobbet idag.

johanna .
2010-02-23 @ 20:15:43 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback