uppdatering om gårdagen/kvällen och natten

Sådär ja. Nu är det dags för ännu ett inlägg ifrån mig och mitt liv.

Sitter med datan i knät och lyssnar på lite musik och känner jag ändå ganska så pigg idag. Blev ju lite inflyttningsfest och sen utgång igår efter jobbet. Hade det skoj här hemma, men dock lite mindre kul när vi kom ut pga. en del småsaker och vissa lite större. Men försökte skita i det och ha så kul som man kan ha när det är sånna "irritationsföremål", dasade loss med de jag tycker om och sådär i alla fall. Och ja irritationen finns kvar på vissa grejer fortfarande. Tex. varför kan inte nån acceptera att man inte vill något och bara vara efterhängslen, ringa, smsa och bara följa efter en? Varför ska vissa vara sånna jäkla idioter och slåss och såra? Finns många varför och så idag. Gaaah !

2010-02-13 @ 13:30:22 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback