00.12 Hello, you fool I love you!

 

Jag har kollat runt på H&M hemsida i massa minuter nu.
Och det väcker ju så sjukt många vår och sommarkänslor så det finns inte.

Jag har inte beställt något, än i alla fall.
Är ju inte riktigt typen som vågar beställa från internet.
Men från H&M kan det väl inte vara så himla svårt..
Eller !?
Det är väl bara att försöka och se hur det går.

Hittade ett par skor som jag verkligen inte hade tackat nej till också,
på REA!
Dock inte i min storlek men snygga är dem.
Vill hitta ett par perfekta mellansäsongs skor.
Eller ja just nu är det väl fortfarande vinter om man måste tro vädret, snön och kylan.
Men mina känslor är inte riktigt sugna på vinter längre i alla fall.

2010-01-21 @ 00:12:15 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Dom har jag sett i butik. På Gustav :D kanske finns de kvar, youn never know. Annars kan jag ju kolla efter dom på Manhattan;) . Hur mår graffan?

2010-01-21 @ 15:01:12
URL: http://newyorklife.devote.se
Postat av: Johanna

Okej, nej de finns inte kvar. Var där idag men hittade inga :( Jodå ganska bra, det är bara en sån där lite-folk period. Annars helt okej...

2010-01-21 @ 21:14:20
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback