00.39 mina grannar håller mig vaken

 Andra fredagen irad som mina grannar håller på i sitt vinds förråd.
Och eftersom det är vägg i vägg med min lägenhet och rummet jag ska sova i är det lite svårt att somna.
Vill bara gå ut och skrika
" Vad i helvete håller ni på med, klockan är halv ett på natten och jag försöker sova.
Kan ni inte fixa det vid en annan tidpunkt på dygnet."

Men det kan jag ju inte direkt göra, eller !?
Vill ju inte bli ovän med grannarna det första jag gör.


Har du bra grannar där du bor ?

2010-01-30 @ 00:39:20 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, jag vet precis känslan! Våra grannar har en äcklig lite chihuaha som skäller konstant, dag som natt och sen spelar de alltid fjortistechno och annan skitmusik med basen igång, våra fönster skakar och vi hör inte ens ljudet från tv:n för deras musik överröstar den.. Hatar dem :)

2010-01-30 @ 13:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback