13.08 en galen kväll

Igår kväll var tanken att jag bara skulle chilla med Emelie och dem.
Var ganska trött efter allt städande och fixande i lägenheten.

Men chillandet övergick snabbt till lite groggande med Sara.
Bestämde oss för att åka in till Q-bar.
Klockan kvart i tre beställer vi två shots var och en cider att dela.
Bra jobbat av oss när stället stänger tre.

Sara träffa lite folk hon kände.
Skulle bli efterfest hos dem.
Efter vi möt upp Emelie och Henke och fick min mobil som jag glömt där.

Efterfesten var en av de sämsta jag varit på.
Stannade max 10 minuter.
Ringde Henke så kom han och hämtade Sara som egentligen skulle sova hos mig.
Men som sagt var blev inte så.

Blev istället lite film och mys och prat.
Det behövdes.
Men namnet nämns inte här, inte nu i alla fall.
Ni som är smarta och sådär kan kanske gissa ;)


Sara du är så bra.

2010-01-31 @ 13:08:59 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback