18.49 stulen plånbok och mat hemma


Blev ett hembesök lite tidigare än planerat.
Detta pga att min plånbok bilvit stulen.
Ja så nu måste jag kolla ifall mitt kort blivit använt under tiden jag inte vetat om det (att det var stulet)
 och inte hade hunnit spärrat det.

Plus att jag måste flytta över pengar till pappa som jag fick låna igår.
För jag har ju ingenting just nu.
Underbart.
Verkligen inte.
Har inget körkort, ingent betalkort, inga kontanter och inga andra kort eller buss/tågkort.
Så fick köpa ett nytt buss/tågkort idag i alla fall.

Passar på att äta lite hemma också.
Varför inte liksom.

Jag är för övrigt riktigt trött på vissa personer i min omgivning just nu.
Men håller namnen på personerna för mig själv.
Och så kommer det att förbli
just för att slippa jobbiga tjafs och gnäll.

2010-01-12 @ 18:49:15 vardagen. Permalink


Kommentarer
Postat av: Gry

Uppdatera mera :D haha

2010-01-19 @ 16:02:16
URL: http://newyorklife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback