75 kr på rea är helt okej

Är nu hemma igen, ett par timmar senare än tänkt.
Men jag klagar inte, har haft en superbra dag och kväll.

Började med att Frida hämtade upp mig och så åkte vi ut mot Tyringe för att möta upp Ida.
Vå plan var att bada och sola vid poolen, men solen ville inte riktigt samma sak så vi packade in oss i bilen igen och körde till Kristianstad för lite shopping och mat. Blev en superfin kjol för min del, 75 kr på rea är helt okej. Efter nån timma var vi både mätta oh lite småslöa, så då körde vi hem till Frida där det blev en del prat.
Vid femtiden så begav sig Ida iväg så det blev lite hejdå kramande då.

Efter det så satt Frida och jag igång och började smida planer och ringde ett par samtal. För vår kväll var helt oplanerad. Först så dök Josefine och Zera upp och en stund efter det så körde vi ner dom till Annelie och Micke (fridas föräldrar), körde vidare hem till mamma och pappa för att hämta upp Julia och Ebba och sen tillbaka. Mamma och pappa dök strax efter också upp där. Det blev god  mat och lite sådär som vanligt. Och sen vid tio tiden så örde vi iväg till Lursjön där det blev kvälls badande för vissa av oss. Riktigt riktigt skönt var det.
Sen tillbaka för ite kaffe hos Annelie och Micke och sen hem. Och där är vi nu. Så där var ungefär hela min dag i ett par rader.

Nu ska jag sova för det är en dag imorgon också, har jag hört ;)
Så god natt♥
2010-07-22 @ 01:37:29 vardagen. Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback